♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
*مـــن خـــاصــم عادي بودنت رو ب نمایش نذار*
مطالبی ازدفترچه خاطراتم که برام نوشتن ............ دایی امیرعزیزم

باتمام وجودگناه کردیم،نه نعمت هایش راازماگرفت،نه گناهمان

 

رافاش کرد.

 

اگراطاعتش کنیم چه می کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

خدایا بدکرده اییم مارا ببخش

 

وباظهورش جهانی راگل باران کن

 

الهم عجل لولیک الفرج

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

dina
ساعت14:48---8 تير 1393
خیلی عالی بود

ممنون عزیزم که لینکم کردی تو هم لینک شدی هروقت هم که آپ کردی حتما خبرم کن
پاسخ:حتما عزیزدلم


vahid
ساعت2:02---26 خرداد 1393
ارزش رفیق آنقدر هست که برایش پل عبور شوم حتی اگر نگاهش به زیر پایش نیفتد
پاسخ:ممنون


vahid
ساعت1:59---26 خرداد 1393
حکایت تلخیست ماندن برای تو....
رفتن برای دیگری....
پاسخ:زیبابود


mahtab
ساعت18:09---25 خرداد 1393
راستی مر30
پاسخ:خواهش


mahtab
ساعت18:03---25 خرداد 1393
چرا تو همش منو ترور شخصیت میکنی د آخه؟!!!!!
مسئولان لطفا رسیدگی کنن
پاسخ:الان اینومی گی می خوای یه جوری رسیدگی کنم شادراون شی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رسیدگی کنم عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


mahtab
ساعت17:28---25 خرداد 1393
بیشفووووووووووووور
نخاستم اصن
پاسخ:جون خودم یادمنی یادم اومدبت می دم رنگش خابه وبت نمیاد
پاسخ:ناراحت شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


mahtab
ساعت17:27---25 خرداد 1393
نمدونم.شاید یکم تست زدم
اونم درسای اختصاصی رو
واس امتحانا خوندیم دیگه اخه چقد دیگه بدرسیم؟؟؟؟؟؟
ایشالا قبولیم بابا به شعورمون توهین نکن
پاسخ:آره بابا قبولیم


mahtab
ساعت16:46---25 خرداد 1393
راستی گیتیپاسخ:نمی دم بت باحاله نه
پاسخ:گنا داری بت می دمش ازکجام بدم خا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یادم نی بخدا


mahtab
ساعت16:44---25 خرداد 1393
هیچیحیف تابستونم نیس بشینم مث اونایی ک خرمیزنن درس بخونم؟!!
پاسخ:یعنی نمی خوای بخونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:منم نخونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


mahtab
ساعت12:35---25 خرداد 1393
داداشم فدایی دارهبزنید دس قشنگه رو ب افتخارش
پاسخ:مااینیم دیگه چی کارکنیم چی خوندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


mahtab
ساعت12:34---25 خرداد 1393

پاسخ:مر30 بوس منم براتو


mahtab
ساعت12:23---25 خرداد 1393
من آااااشتی میخااااااااااااااام
پاسخ:دلم نمیادباهات قهرباشم آشتییی


mahtab
ساعت12:22---25 خرداد 1393
دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخ
دوستی تلفیق شعور من و توست
دوستی رنگ قشنگیست به رنگ خدا
دوستی حس عجیبیست میان من و تو
پاسخ:ممنون رفیق دلم برات تنگ شده وگرنه نمی بخشیدمت


بهنام
ساعت20:59---24 خرداد 1393
گیتی خوبی



شب بخیر



موفق باشی گلم

پاسخ:ممنون شب شمام بخیر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [شنبه 24 خرداد 1393برچسب:,] - [❤❤❤گیتی❤❤❤]
Copy right © TemplateWorld